Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 30.10.2024

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă Planul strategic al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2025 – 2029.

Planul strategic al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2025 – 2029 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Strategia cercetării științifice în cadrul Universității „ 1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2025 – 2029.

Strategia cercetării științifice în cadrul Universității „ 1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru perioada 2025 – 2029 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Strategia privind dezvoltarea echității sociale în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, perioada 2025 – 2029.

Strategia privind dezvoltarea echității sociale în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, perioada 2025 – 2029 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă Politica și Strategiile de Asigurare a Calității în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Politica și Strategiile de Asigurare a Calității în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Declarația pentru Calitate a Rectorului și Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Declarația pentru Calitate a Rectorului și Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă Codul de Asigurare a Calității în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Codul de Asigurare a Calității în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă Codul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia referitor la antisemitism.

Codul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia referitor la antisemitism Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă Codul de conduită pentru prevenția și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Codul de conduită pentru prevenția și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă Raportul privind respectarea prevederilor Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studentului.

Raportul privind respectarea prevederilor Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studentului Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă Regulamentul de funcționare a Comisiei de etică universitară (revizie).

Regulamentul de funcționare a Comisiei de etică universitară Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare pentru Ciclul I de studii universitare de licență (revizie).

Regulamentul de organizare şi funcționare pentru Ciclul I de studii universitare de licență Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare pentru Ciclul II de studii universitare de master (revizie).

Regulamentul de organizare şi funcționare pentru Ciclul II de studii universitare de master Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă Regulamentul privind examinarea și notarea studenților (revizie).

Regulamentul privind examinarea și notarea studenților Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 14.

Se aprobă Regulamentul privind sistemul de tutorat la învățământul cu frecvență în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Regulamentul privind sistemul de tutorat la învățământul cu frecvență în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă Ghidul de aplicare a ECTS în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Ghidul de aplicare a ECTS în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Drept și Științe Sociale, precum și Organigrama facultății (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Drept și Științe Sociale Descarcă
Organigrama Facultății de Drept și Științe Sociale Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Teologie Ortodoxă (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Teologie Ortodoxă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Informatică și Inginerie (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Informatică și Inginerie Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Științe Economice (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Științe Economice Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Facultății de Istorie, Litere și Științe ale Educației Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă Regulamentul instituțional de organizare și desfășurare a studiilor universitare de doctorat în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Regulamentul instituțional de organizare și desfășurare a studiilor universitare de doctorat în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Cercetări în Sisteme Electronice și Control Inteligent (SECI), precum și  Organigrama SECI.

Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Cercetări în Sisteme Electronice și Control Inteligent (SECI). Organigrama SECI Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă înființarea Centrului de Cercetări Avansate pentru Drept, Afaceri, Tehnologii și Inteligență Artificială (DATIA) la propunerea Facultății de Drept și Științe Sociale. Totodată, se aprobă Regulamentul DATIA, Statutul DATIA, precum și Organigrama DATIA.

Regulamentul de organizare și funcționare a DATIA - Centrul de Cercetări Avansate pentru Drept, Afaceri, Tehnologii și Inteligență Artificială Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 24.

Se aprobă Metodologia privind regimul actelor de studii și a documentelor universitare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Metodologia privind regimul actelor de studii și a documentelor universitare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 25.

Se aprobă Procedura operațională PO – SG – 02 privind regimul actelor de studii și a documentelor universitare în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – SG – 02 privind regimul actelor de studii și a documentelor universitare în cadrul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 26.

Se aprobă Metodologia Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia de recunoaștere academică a perioadelor de studii efectuate în cadrul unor mobilități nereglementate și Anexele aferente (revizie).

Metodologia Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia de recunoaștere academică a perioadelor de studii efectuate în cadrul unor mobilități nereglementate Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 27.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Aeternitas, precum și Organigrama Editurii Aeternitas (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Editurii Aeternitas. Organigrama Editurii Aeternitas Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 28.

Se aprobă componența Consiliului Științific și a Colegiului Editorial al Editurii Aeternitas, după cum urmează:

CONSILIUL ŞTIINŢIFIC (referenţi de specialitate):
Facultatea de Istorie, Litere şi Științe ale Educației
Conf. univ. dr. Sorin Arhire – Departamentul de Istorie, Arheologie şi Patrimoniu
Prof. univ. dr. Diana Câmpan – Departamentul de Litere
Prof. univ. dr.  Teodora Popescu – Departamentul de Litere
Conf. univ. dr. Ioana Cristina Todor – Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic
Conf. univ. dr. Letiţia Simona Muntean Trif – Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic

Facultatea de Ştiinţe Economice
Conf. univ. dr. Dan Constantin Dănuleţiu – Departamentul de Finanţe-Contabilitate
Prof. univ. dr. Maria Popa – Departamentul de Administrarea Afacerilor şi Marketing

Facultatea de Informatică și Inginerie
Prof. univ. dr. Nicoleta Breaz – Departamentul de Informatică, Matematică și Electronică 
Prof. univ. dr. Adrian Tulbure – Departamentul de Informatică, Matematică și Electronică
Prof. univ. dr. Levente Dimen – Departamentul de Cadastru, Inginerie Civilă şi Ingineria Mediului

Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
Conf. univ. dr. Gina Groza-Gogean – Departamentul de Educaţie Fizică şi Sport
Conf. univ. dr. Nikolaos Mavritsakis – Departamentul de Educaţie Fizică şi Sport
Conf. univ. dr. Laura Cetean-Voiculescu – Departamentul de Ştiinţe Juridice şi Administrative
Conf. univ. dr. Ada Hurbean – Departamentul de Ştiinţe Juridice şi Administrative
Conf. univ. dr. Călina Ana Buţiu – Departamentul de Ştiinţe Sociale

Facultatea de Teologie Ortodoxă
Pr. Prof. univ. dr. Mihai Himcinschi – Departamentul de Teologie Ortodoxă
Pr. Prof. univ. dr. Emil Jurcan - Departamentul de Teologie Ortodoxă

COLEGIUL EDITORIAL:
Facultatea de Istorie, Litere şi Științe ale Educației
Conf. univ. dr. Daniel Dumitran – Departamentul de Istorie, Arheologie şi Patrimoniu
Conf. univ. dr. Marcela Ciortea – Departamentul de Litere
Lect. univ. dr. Iulia Herman – Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic

Facultatea de Ştiinţe Economice
Prof. univ. dr. Dan Topor – Departamentul de Finanţe-Contabilitate
Prof. univ. dr. Carmen Paştiu – Departamentul de Administrarea Afacerilor şi Marketing

Facultatea de Informatică și Inginerie
Prof. univ. dr. Lucian Ioan Popa – Departamentul de Informatică, Matematică și Electronică 

Facultatea de Drept şi Ştiinţe Sociale
Lect. univ. dr. Sorin Şimon – Departamentul de Educaţie Fizică şi Sport
Conf. univ. dr. Miruna Tudoraşcu – Departamentul de Ştiinţe Juridice şi Administrative
Lect. univ. dr. Angela Bara – Departamentul de Ştiinţe Sociale

Facultatea de Teologie Ortodoxă
Pr. Prof. univ. dr. Ovidiu Panaite - Departamentul de Teologie Ortodoxă

HOTĂRÂREA NR. 29.

Se aprobă Procedura operațională PO – AETERNITAS – 01 privind editarea și publicarea de cărți și materiale didactice (revizie).

Procedura operațională PO – AETERNITAS – 01 privind editarea și publicarea de cărți și materiale didactice Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 30.

Se aprobă Regulamentul de Organizare și Funcționare al Centrului pentru Managementul Calității și Strategie Instituțională (CMCSI) (revizie).

Regulamentul de Organizare și Funcționare al Centrului pentru Managementul Calității și Strategie Instituțională (CMCSI) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 31.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Imagine și Marketing (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Imagine și Marketing Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 32.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIM – 01 privind proiectarea, elaborarea şi actualizarea materialelor necesare desfășurării activităților de reprezentare și promovare a imaginii și a intereselor Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – CIM – 01 privind proiectarea, elaborarea şi actualizarea materialelor necesare desfășurării activităților de reprezentare și promovare a imaginii și a intereselor Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 33.

Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcționare a Centrului pentru Învăţământ la Distanţă, Frecvenţă Redusă şi Formare Continuă (CIDFRFC) (revizie).

Regulamentul de organizare şi funcționare a Centrului pentru Învăţământ la Distanţă, Frecvenţă Redusă şi Formare Continuă (CIDFRFC) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 34.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 01 privind gestionarea materialelor de studiu ale studenților de la forma de învățământ la distanță, circulația machetei suport de curs și distribuirea materialelor de studiu (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 01 privind gestionarea materialelor de studiu ale studenților de la forma de învățământ la distanță, circulația machetei suport de curs și distribuirea materialelor de studiu Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 35.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 02 privind programarea întâlnirilor periodice ale studenților de la forma de învățământ la distanță (P.I.P.S.) (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 02 privind programarea întâlnirilor periodice ale studenților de la forma de învățământ la distanță (P.I.P.S.) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 36.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 03 privind evaluarea periodică a performanțelor coordonatorilor de discipline și a tutorilor (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 03 privind evaluarea periodică a performanțelor coordonatorilor de discipline și a tutorilor Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 37.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 04 privind monitorizarea sistemului tutorial și de comunicare bidirecțională (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 04 privind monitorizarea sistemului tutorial și de comunicare bidirecțională Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 38.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 05 privind perfecționarea personalului implicat în programele ID (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 05 privind perfecționarea personalului implicat în programele ID Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 39.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 06 privind reactualizarea periodică a materialelor de studiu pentru învățământul la distanță (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 06 privind reactualizarea periodică a materialelor de studiu pentru învățământul la distanță Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 40.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 07 privind normarea activităților didactice la învățământul la distanță (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 07 privind normarea activităților didactice la învățământul la distanță Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 41.

Se aprobă Procedura operațională PO – CIDFRFC – 08 privind asigurarea echivalenței activităților din planul de învățământ de la forma de învățământ la distanță (ID) cu activitățile din planul de învățământ de la forma de învățământ cu frecvență (IF) (revizie).

Procedura operațională PO – CIDFRFC – 08 privind asigurarea echivalenței activităților din planul de învățământ de la forma de învățământ la distanță (ID) cu activitățile din planul de învățământ de la forma de învățământ cu frecvență (IF) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 42.

Se aprobă Metodologia privind organizarea și funcționarea Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (ediție nouă).

Metodologia privind organizarea și funcționarea Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 43.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (ediție nouă).

Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră al Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 44.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului de Analiză și Gestiune Previzională a Solicitărilor Pieței Muncii (DAGPSPM) în cadrul Centrului de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (CICOC) (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului de Analiză și Gestiune Previzională a Solicitărilor Pieței Muncii (DAGPSPM) Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 45.

Se aprobă Procedura operațională PO – CICOC – 01 privind consilierea și orientarea în carieră a studenților/ absolvenților/elevilor din clasele terminale de liceu  (revizie).

Procedura operațională PO – CICOC – 01 privind consilierea și orientarea în carieră a studenților/ absolvenților/elevilor din clasele terminale de liceu Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 46.

Se aprobă Procedura operațională PO – CICOC – 02 privind consilierea psihologică a studenților/ absolvenților/elevilor din clasele terminale de liceu  (revizie).

Procedura operațională PO – CICOC – 02 privind consilierea psihologică a studenților/ absolvenților/elevilor din clasele terminale de liceu Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 47.

Se aprobă Procedura operațională PO – CICOC – 03 privind monitorizarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia  (revizie).

Procedura operațională PO – CICOC – 03 privind monitorizarea inserției pe piața muncii a absolvenților Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 48.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMP – 01 privind:
 1. Informarea, comunicarea și diseminarea bunelor practici în domeniul proiectelor 
2. Consultanță și colaborare în realizarea proiectelor
(revizie).

Procedura operațională PO – CMP – 01 privind:  1. Informarea, comunicarea și diseminarea bunelor practici în domeniul proiectelor  2. Consultanță și colaborare în realizarea proiectelor Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 49.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMP – 02 privind gestionarea depunerii la finanțator a proiectelor de cercetare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – CMP – 02 privind gestionarea depunerii la finanțator a proiectelor de cercetare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 50.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMP – 03 privind raportarea activității de cercetare derulată prin intermediul contractelor de cercetare (revizie).

Procedura operațională PO – CMP – 03 privind raportarea activității de cercetare derulată prin intermediul contractelor de cercetare Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 51.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMP – 04 privind arhivarea documentelor aferente proiectelor (revizie).

Procedura operațională PO – CMP – 04 privind arhivarea documentelor aferente proiectelor Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 52.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMP – 05 privind recrutarea și selecția personalului care va fi angajat în proiecte finanțate din fonduri europene (revizie).

Procedura operațională PO – CMP – 05 privind recrutarea și selecția personalului care va fi angajat în proiecte finanțate din fonduri europene Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 53.

Se aprobă Procedura operațională PO – CMP – 06 privind activitatea de implementare proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională (revizie).

Procedura operațională PO – CMP – 06 privind activitatea de implementare proiecte cu finanțare nerambursabilă de dezvoltare instituțională Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 54.

Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Oficiului Juridic (revizie).

Regulamentul de organizare și funcționare a Oficiului Juridic Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 55.

Se aprobă Regulamentul privind reprezentarea intereselor Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia în fața instanțelor de judecată și punerea în executare a hotărârilor judecătorești (revizie).

Regulamentul privind reprezentarea intereselor Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia în fața instanțelor de judecată și punerea în executare a hotărârilor judecătorești Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 56.

Se aprobă Procedura operațională PO – OJ – 01 privind avizarea pentru legalitate a documentelor (revizie).

Procedura operațională PO – OJ – 01 privind avizarea pentru legalitate a documentelor Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 57.

Se aprobă Procedura operațională PO – ARHIVA – UAB – 01 privind arhivarea documentelor Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – ARHIVA – UAB – 01 privind arhivarea documentelor Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 58.

Se abrogă Regulamentul de organizare și funcționare a Compartimentului Securitate și Sănătate în Muncă.

HOTĂRÂREA NR. 59.

Se aprobă Procedura operațională PO – SSM – 01 privind stabilirea activităților necesare pentru implementarea instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă (revizie).

Procedura operațională PO – SSM – 01 privind stabilirea activităților necesare pentru implementarea instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 60.

Se aprobă Procedura operațională PO – SSM – 02 privind identificarea pericolelor și evaluarea riscurilor (revizie).

Procedura operațională PO – SSM – 02 privind identificarea pericolelor și evaluarea riscurilor Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 61.

Se aprobă Procedura operațională PO – SSM – 03 privind instruirea introductiv generală (revizie).

Procedura operațională PO – SSM – 03 privind instruirea introductiv generală Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 62.

Se aprobă Procedura operațională PO – SSM – 04 privind comunicarea, înregistrarea și cercetarea evenimentelor (revizie).

Procedura operațională PO – SSM – 04 privind comunicarea, înregistrarea și cercetarea evenimentelor Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 63.

Se aprobă Procedura operațională PO – SSM – 05 privind elaborarea, actualizarea, îndeplinirea și monitorizarea planului de prevenire și protecție (revizie).

Procedura operațională PO – SSM – 05 privind elaborarea, actualizarea, îndeplinirea și monitorizarea planului de prevenire și protecție Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 64.

Se aprobă Regulamentul privind cazarea, organizarea și funcționarea căminelor studențești  (revizie).

Regulamentul privind cazarea, organizarea și funcționarea căminelor studențești Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 65.

Se aprobă Procedura operațională PO – BUAB – 01 privind relațiile cu publicul în cadrul Bibliotecii Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia  (revizie).

Procedura operațională PO – BUAB – 01 privind relațiile cu publicul în cadrul Bibliotecii Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 66.

Se aprobă Procedura operațională PO – BUAB – 02 privind achiziția, evidența, prelucrarea publicațiilor și schimbul interbibliotecar în cadrul Bibliotecii Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – BUAB – 02 privind achiziția, evidența, prelucrarea publicațiilor și schimbul interbibliotecar în cadrul Bibliotecii Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 67.

Se aprobă Procedura operațională PO – BUAB – 03 privind activitatea desfășurată în cadrul Librăriei Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (revizie).

Procedura operațională PO – BUAB – 03 privind activitatea desfășurată în cadrul Librăriei Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 68.

Se aprobă Procedura operațională PO – SERU – CRU – 01 privind întocmirea fișelor de post, desfășurarea și monitorizarea activităților didactice (ediție nouă).

Procedura operațională PO – SERU – CRU – 01 privind întocmirea fișelor de post, desfășurarea și monitorizarea activităților didactice Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 69.

Se aprobă Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică a programului de studii universitare de licență Istorie – domeniul Istorie, precum și componența comisiei de întocmire a dosarului de evaluare, după cum urmează:

Președinte: prof.univ.dr. Popa Cristian (Persoană de contact)
Membri: conf.univ.dr. Arhire Sorin
conf.univ.dr. Stanciu Laura
prof.univ.dr. Gligor Mihai
lect.univ.dr. Anghel Călin
Secretar tehnic: Buzași Simona

HOTĂRÂREA NR. 70.

Se aprobă modificarea componenței comisiei de elaborare a dosarului de evaluare periodică în vederea reacreditării programului de studii universitare de licență Ingineria mediului – domeniul Ingineria mediului, prin înlocuirea persoanei de contact, astfel a dnei conf.univ.dr. Varvara Simona Camelia cu dl prof.univ.dr. Dimen Levente.
Comisia va avea următoarea componență:

Președinte: conf.univ.dr. Varvara Simona Camelia
Persoană de contact: prof.univ.dr. Dimen Levente
Membri: lect.univ.dr. Bostan Roxana Nadina
lect.univ.dr. Corcheș Mihai Teopent
asist.univ.dr.ing. Damian Gianina Elena
Secretar tehnic: Kiss Roxana

HOTĂRÂREA NR. 71.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Câmpan Diana privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat din următoarele instituții: Universitatea de Vest din Timișoara; Școala de Studii Avansate a Academiei Române; UMFST Târgu Mureș; Universitatea „Dunărea de Jos” Galați, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 72.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Socol Adela privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Școala Doctorală de Științe Inginerești și Matematică, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 73.

Se aprobă solicitarea dnei prof.univ.dr. Cenar Iuliana privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Valahia din Târgoviște, Școala Doctorală de Științe Economice și Umaniste (SDSEU), în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 74.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Topor Ioan Dan privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea Valahia din Târgoviște, Școala Doctorală de Științe Economice și Umaniste (SDSEU), în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 75.

Se aprobă solicitarea dlui prof.univ.dr. Ceuca Emilian privind susținerea de activități didactice și de cercetare în domeniul de doctorat „Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale” (ETTI) la Școala Doctorală a Universității Tehnice din Cluj-Napoca, din cadrul IOSUD - UTCN.

HOTĂRÂREA NR. 76.

Se aprobă solicitarea dnei conf.univ.dr. Varvara Simona Camelia privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Școala Doctorală de Științe Inginerești și Matematică, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 77.

Se aprobă solicitarea dlui conf.univ.dr. Popa-Gorjanu Cosmin privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul comisiilor de doctorat la Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Școala Doctorală „Istorie, Civilizație, Cultură”, în anul universitar 2024-2025.

HOTĂRÂREA NR. 78.

Se aprobă solicitarea dlui conf.univ.dr. Popa-Gorjanu Cosmin privind susținerea de activități de cercetare în cadrul proiectului Communication and Conflict in Multi-ethnic Political Communities in Medieval Latin Europe (IX-XV century), Universitatea din Wrocław, Polonia (2024-2028).

HOTĂRÂREA NR. 79.

Se aprobă solicitarea dnei lect.univ.dr. Botaș Adina privind susținerea de activități în comisiile de îndrumare și integritate academică din cadrul Școlii Doctorale Interdisciplinare a Universității Transilvania din Brașov.

HOTĂRÂREA NR. 80.

Se aprobă organizarea alegerilor academice parțiale pentru ocuparea funcției de Director al Școlii Doctorale de Contabilitate, pentru mandatul 2020-2025, ca urmare a vacantării postului. 
Se aprobă calendarul alegerilor academice parțiale, după cum urmează:
-    31 octombrie 2024 – 4 noiembrie 2024 - perioada de depunere a candidaturilor; 
-    07 noiembrie 2024 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 08 noiembrie 2024);
-    13 noiembrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.

HOTĂRÂREA NR. 81.

Se aprobă cererea nr. 30177/18.10.2024 privind prelungirea studiilor universitare de doctorat în cadrul Școlii Doctorale de Teologie.

HOTĂRÂREA NR. 82.

Se aprobă înființarea unui Serviciu privat pentru situații de urgență de tip P1 – serviciu propriu, cu avizul Inspectoratului pentru Situații de Urgență a județului Alba, cu următoarea componență:
-    șef serviciu privat pentru situații de urgență;
-    compartiment pentru prevenire;
-    echipe specializate constituite în una sau mai multe formații de intervenție.

HOTĂRÂREA NR. 83.

Se aprobă transformarea postului vacant de operator date (M) – COR 413201 din cadrul Serviciului IT și Tipografie în post vacant de Șef serviciu privat pentru situații de urgență (M) – COR 541901, cu subordonare directă Rectorului UAB, în vederea demarării procedurii de ocupare a acestuia.

HOTĂRÂREA NR. 84.

Se aprobă transformarea postului vacant de administrator financiar gr. I (S) – COR 263111, poz. 198 din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă, în post vacant de secretar instituție de învățământ gr. III (SSD) – COR 235901, în vederea demarării procedurii de ocupare pe durată nedeterminată.

HOTĂRÂREA NR. 85.

Se aprobă înființarea unui post didactic auxiliar vacant de tehnician tr. I (M) – COR 352134 (tehnician la echipamente de înregistrare imagine și sunet) în cadrul Administrației Facultății de Teologie Ortodoxă, cu subordonare directă secretarului șef al facultății, prin transformarea postului vacant de informatician debutant (SSD), poz. 255 din cadrul Centrului pentru Învăţământ la Distanţă, Frecvenţă Redusă şi Formare Continuă (CIDFRFC), în post vacant de tehnician tr. I (M) și transferul acestuia la Facultatea de Teologie Ortodoxă.

HOTĂRÂREA NR. 86.

Se aprobă Raportul anual privind implementarea Strategiei de sustenabilitate a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.

Raportul anual privind implementarea Strategiei de sustenabilitate a Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK