Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 18.10.2024 - online
HOTĂRÂREA NR. 1.
Se aprobă modificarea calendarului privind organizarea alegerilor academice parțiale pentru ocuparea funcției vacante de membru în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă, respectiv pentru completarea Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat cu un membru din partea Școlii Doctorale de Filologie și pentru completarea Consiliului Școlii Doctorale de Istorie cu un membru extern, după cum urmează:
- 7 noiembrie 2024 – desfășurarea alegerilor (turul doi de scrutin în 8 noiembrie 2024);
- 13 noiembrie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.
Candidaturile depuse conform termenelor stabilite în calendarul anterior, respectiv 11 octombrie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor, vor fi luate în considerare și validate de Biroul Electoral Universitar cu respectarea normelor legale în vigoare.
HOTĂRÂREA NR. 2.
Se aprobă modificarea componenței Biroului Electoral Universitar, în sensul actualizării cu un membru reprezentant din partea studenților.
Biroul Electoral Universitar va avea următoarea componență:
Președinte: | Ec. Cosmin Dragomir |
Adjunct: | Cons. jr. Sanda Tomuța |
Membri: | Ing. ec. Gabriela Joldeș Ing. Simona Albesc Raluca Bembea Ștefan Epure – student Maria-Larisa Busuioc – student |
HOTĂRÂREA NR. 3.
Se aprobă demararea procedurilor privind depunerea dosarului de evaluare internă, în vederea reacreditării, pentru programul de studii universitare de licență Administrarea afacerilor (în limba engleză) – domeniul Administrarea afacerilor.
HOTĂRÂREA NR. 4.
Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de licență Sociologie – domeniul Sociologie.
Comisia de lucru va avea următoarea componență:
Președinte: | lect.univ.dr. Bara Monica Angela |
Membri: | lect.univ.dr. Mucea Bogdan (Persoană de contact) conf.univ.dr. Buțiu Călina Ana lect.univ.dr. Bugnariu Iulia lect.univ.dr. Talpaș Petronela |
Secretar tehnic: | Iancu Paula |
HOTĂRÂREA NR. 5.
Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de licență Informatică – domeniul Informatică.
Comisia de lucru va avea următoarea componență:
Președinte: | lect.univ.dr. Muntean Maria Viorela (Persoană de contact) |
Membri: | conf.univ.dr. Rotar Corina lect.univ.dr. Incze Arpad lect.univ.dr. Cucu Ioan Ciprian |
Secretar tehnic: | Nagy-Onița Daniela Marcela |
HOTĂRÂREA NR. 6.
Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de licență Informatică (în limba engleză), domeniul Informatică.
Comisia de lucru va avea următoarea componență:
Președinte: | conf.univ.dr. Rotar Corina (Persoană de contact) |
Membri: | lect.univ.dr. Muntean Maria Viorela lect.univ.dr. Incze Arpad lect.univ.dr. Cucu Ioan Ciprian |
Secretar tehnic: | Nagy-Onița Daniela Marcela |
HOTĂRÂREA NR. 7.
Se aprobă cererea dlui prof.univ.dr. Valer Daniel Breaz privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul Școlii Doctorale de Matematică și Informatică, Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, în anul universitar 2024-2025.
HOTĂRÂREA NR. 8.
Se aprobă cererea dnei prof.univ.dr. Carmen Adina Paștiu privind susținerea de activități de îndrumare în cadrul Școlii Doctorale de Economie și de Administrarea Afacerilor, Universitatea de Vest din Timișoara, în anul universitar 2024-2025.
HOTĂRÂREA NR. 9.
Se aprobă cererea dlui conf.univ.dr. Ciprian Baciu privind asocierea în calitate de membru în comisiile de îndrumare din cadrul Școlii Doctorale „Didactică. Tradiție, Dezvoltare, Inovație”, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca.
HOTĂRÂREA NR. 10.
Se aprobă dlui conf.univ.dr. Ciprian Baciu privind asocierea în calitate de membru într-o comisie de îndrumare din cadrul Școlii Doctorale „Educație, Reflexie, Dezvoltare”, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca.
HOTĂRÂREA NR. 11.
Se aprobă perioadele de efectuare a concediului de odihnă aferent anului universitar 2024-2025, de către cadrele didactice de predare, astfel:
- 6 zile, în perioada 23 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025 (vacanța de iarnă);
- 11 zile, în luna iulie 2025 (vacanța de vară), conform programărilor individuale;
- 20 zile, în luna august 2025 (vacanța de vară);
- 5 zile, în luna septembrie 2025 (vacanța de vară), conform programărilor individuale.
HOTĂRÂREA NR. 12.
Se aprobă transformarea postului vacant poz. 90 – Informatician III (SSD) – COR 251901 în postul poz. 90 – Informatician debutant (SSD) – COR 251901, în cadrul Compartimentului IT, în vederea demarării procedurilor pentru scoaterea postului la concurs, pe durata nedeterminată.
HOTĂRÂREA NR. 13.
Se aprobă diminuarea taxei de cazare în Căminul studențesc nr. 5 începând cu data de 1 noiembrie 2024. Cuantumul taxei de cazare va fi de 380 lei/lună/student.