Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 25.03.2024
HOTĂRÂREA NR. 1.
Se aprobă Raportul anual al Rectorului asupra stării Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia în anul 2023.
HOTĂRÂREA NR. 2.
Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2024 – 2025 (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 3.
Se aprobă Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere la studii universitare de masterat pentru anul universitar 2024 – 2025 (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 4.
Se aprobă Regulamentul de organizare și desfășurare a examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență și masterat, în anul universitar 2023-2024 (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 5.
Se aprobă revizia Metodologiei de alegeri academice în Universitatea ,,1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, pentru mandatul 2024-2029 - Anexa 4 - Structuri de conducere în cadrul IOSUD-UAB, pentru reprezentanții studenților în C.S.U.D.
HOTĂRÂREA NR. 6.
Se aprobă organizarea alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor cu reprezentanții studenților în următoarele structuri de conducere:
- Consiliul Studiilor Universitare de Doctorat – 1 loc (reprezentant studenți doctoranzi)
Se aprobă calendarul alegerilor academice parțiale pentru completarea locurilor cu reprezentanții studenților:
- 10 aprilie 2024 – data limită pentru depunerea candidaturilor;
- 17 aprilie 2024 – desfășurarea alegerilor (între orele 10:00 – 16:00);
- 24 aprilie 2024 – validarea rezultatelor alegerilor în ședința Senatului.
HOTĂRÂREA NR. 7.
Se aprobă Raportul asupra procesului de evaluare periodică a calității corpului profesoral din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - semestrul I al anului universitar 2023-2024.
HOTĂRÂREA NR. 8.
Se aprobă demararea procedurilor de evaluare externă periodică a programului de studii universitare de licență Traducere și Interpretare (engleză – franceză).
HOTĂRÂREA NR. 9.
Se validează concursurile pentru desemnarea decanilor Facultăților, cu următoarele rezultate:
Facultatea de Istorie, Litere și Științe ale Educației - Conf.univ.dr. Bărbuleț Gabriel
Facultatea de Informatică și Inginerie - Conf.univ.dr. Rotar Corina
Facultatea de Drept și Științe Sociale - Conf.univ.dr. Tudorașcu Miruna
Facultatea de Teologie Ortodoxă - Prof.univ.dr. Himcinschi Mihai
HOTĂRÂREA NR. 10.
Se validează concursurile pentru desemnarea directorilor de Centre administrativ – funcționale, cu următoarele rezultate:
Centrul pentru Învățământ la Distanță, Frecvență Redusă și Formare Continuă (CIDFRFC) - Prof.univ.dr. Dimen Levente
Centrul de Informare, Consiliere şi Orientare în Carieră (CICOC) - Conf.univ.dr. Dragolea Larisa Loredana
Centrul pentru Managementul Proiectelor (CMP) - Conf.univ.dr. Kadar Manuella
Centrul pentru Cercetarea Științifică (CCȘ) - Conf.univ.dr. Popa-Gorjanu Cosmin
Centrul pentru Transfer Tehnologic (CTT) - Prof.univ.dr. Tulbure Adrian-Alexandru
Centrul pentru Managementul Calității și Strategie Instituțională (CMCSI) – Conf.univ.dr. Varvara Simona Camelia
HOTĂRÂREA NR. 11.
Se aprobă cererile studenților doctoranzi privind prelungirea studiilor universitare de doctorat, conform documentelor anexate.
HOTĂRÂREA NR. 12.
Se aprobă Procedura operațională privind preluarea funcției de coordonator instituțional ERASMUS (revizie).
HOTĂRÂREA NR. 13.
Se aprobă completarea componenței Biroului Permanent al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia cu studenta Cîndea Alexandra Andreea.
Biroului Permanent al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia va avea următoarea componență:
Președinte: | Prof.univ.dr. Tamas-Szora Attila |
Membri: | Conf.univ.dr. Bărbuleț Gabriel Dan Pr.Prof.univ.dr. Himcinschi Mihai Conf.univ.dr. Marina Viorel Lucian Conf.univ.dr. Popa Gorjanu Cosmin Lect.univ.dr. Simion Mihaela Bogdana Student Bârlog Raul Claudiu Student Cîndea Alexandra Andreea |
HOTĂRÂREA NR. 14.
Se aprobă modificarea componenței Comisiei pentru relația cu studenții, absolvenții și mediul social, prin desemnarea dlui lect.univ.dr. Botoi Oliviu Petru în calitatea de Președinte al comisiei.
Comisia pentru relația cu studenții, absolvenții și mediul social va avea următoarea componență:
Președinte: | Lect.univ.dr. Botoi Oliviu Petru |
Membri: | Conf.univ.dr. Marina Viorel Lucian Lect.univ.dr. Corcheș Mihai Teopent Conf.univ.dr. Deaconu Sorin Constantin Drd. Botezan Ioan (Șd Teologie) Student Acatrinei Petru Student Bârlog Raul Claudiu Student Butyka Ana-Maria Student Cîndea Alexandra Andreea Student Marcu Daniela Florentina Student Pataki Melania Emilia |
Specialiști fără drept de vot: | Conf.univ.dr. Dragolea Larisa Lect.univ.dr. Bara Angela |
Secretar tehnic: | Câmpean Daniela |