Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" d ...

Prezentare

Minuta ședinței Senatului Universității „1 Decembrie 1918" din Alba Iulia din data de 27.09.2023

HOTĂRÂREA NR. 1.

Se aprobă Planul de activitate al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru anul universitar 2023-2024.

Planul de activitate al Senatului Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia pentru anul universitar 2023-2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 2.

Se aprobă Regulamentul privind acordarea burselor de performanță științifică (revizie).

Regulament privind acordarea burselor de performanță științifică Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 3.

Se aprobă Metodologia de finanțare a cercetării științifice din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - conform Ordinului Ministerului Educației nr. 3721 din 22 februarie 2023 (actualizare).

Metodologia de finanțare a cercetării științifice din Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia - conform Ordinului Ministerului Educației nr. 3721 din 22 februarie 2023 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 4.

Se aprobă completarea Metodologiei de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia cu standardele și criteriile minime interne pentru: Anexa nr. 20 – Comisia de medicină și Anexa nr. 35 – Comisia de artele spectacolului.

Anexa nr. 20 – Comisia de medicină Descarcă
Anexa nr. 35 – Comisia de artele spectacolului Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 5.

Se aprobă Regulamentul privind cazarea, organizarea și funcționarea căminelor studențești (revizie).

Regulamentul privind cazarea, organizarea și funcționarea căminelor studențești Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 6.

Se aprobă Procedura operațională PO – AVERTIZOR – 01 privind protecția avertizorilor în interes public la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia (nou elaborată).

Procedura operațională PO – AVERTIZOR – 01 privind protecția avertizorilor în interes public la nivelul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 7.

Se aprobă propunerea de alocare pentru anul universitar 2023-2024 a resurselor umane (pe baza statelor de funcții), materiale (conform dotărilor existente) și financiare (existente conform bugetului) pentru desfășurarea activității programelor de studii universitare de licență, masterat și doctorat.

HOTĂRÂREA NR. 8.

Se aprobă modificarea planului de învățământ pentru anul III de studiu, 2023-2024, specializarea Educație Fizică și Sportivă.

HOTĂRÂREA NR. 9.

Se aprobă numărul formațiilor de studii care vor funcționa în anul universitar 2023-2024, pe cicluri de studii universitare, programe de studii, forme de învățământ și ani de studiu.

HOTĂRÂREA NR. 10.

Se aprobă Statele de funcții ale Departamentelor didactice și ale Școlilor Doctorale, pentru anul universitar 2023-2024.

HOTĂRÂREA NR. 11.

Se aprobă listele nominale cuprinzând cadrele didactice care vor desfășura activități didactice în regim plata cu ora, în anul universitar 2023-2024, cuprinse în posturile vacante din statele de funcții.

HOTĂRÂREA NR. 12.

Se aprobă cererile cadrelor didactice din cadrul IOSUD – UAB, care se regăsesc în statele de funcții ale Școlilor Doctorale, privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în anul universitar 2023-2024.

HOTĂRÂREA NR. 13.

Se aprobă taxele de studii pentru anul universitar 2023-2024, pentru toți anii de studii, pentru cetățenii români, cetățenii din țările UE/SEE/CE, români de pretutindeni, cetățenii străini din state terțe UE/SEE/CE, care parcurg în regim cu taxă studiile universitare de licență, masterat, doctorat, anul pregătitor de învățare a limbii române sau programul de pregătire psihopedagogică.

Taxele de studii pentru anul universitar 2023-2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 14.

 Se aprobă termenele de plată a tranșelor taxelor de studii pentru anii superiori, după cum urmează:
-    prima tranșă, până la data de 31.10.2023
-    a doua tranșă, până la data de 15.12.2023
-    a treia tranșă, până la data de 18.03.2024
-    a patra tranșă, până la data de 30.04.2024 (pentru anii terminali) și 17.05.2024 (pentru ceilalți ani).

HOTĂRÂREA NR. 15.

Se aprobă taxele administrative și tarifele aplicate în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2023-2024.

Taxele administrative și tarifele aplicate în Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, în anul universitar 2023-2024 Descarcă

HOTĂRÂREA NR. 16.

Se aprobă cererea dlui conf.univ.dr. Ioan Lazăr privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, la Facultatea de Drept din cadrul Academiei de Științe Economice București, în sem. I al anului universitar 2023-2024.

HOTĂRÂREA NR. 17.

Se aprobă cererea dnei lect.univ.dr. Cristina Vănoagă privind susținerea de activități didactice în cadrul proiectului Jean Monnet Chair Green Deal and European Negotiations, desfășurat la Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Studii Europene.

HOTĂRÂREA NR. 18.

Se aprobă cererea dlui conf.univ.dr. Raul-Felix Hodoș privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în anul universitar 2023-2024, la Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca și la Facultatea de Drept din cadrul Universității Creștine „Dimitrie Cantemir” din București.

HOTĂRÂREA NR. 19.

Se aprobă cererea dlui prof.univ.dr. Mihai Himcinschi privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în semestrul I al anului universitar 2023-2024, la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Departamentul de Teologie Ortodoxă Baia – Mare.

HOTĂRÂREA NR. 20.

Se aprobă cererea dlui prof.univ.dr. Mihai Himcinschi privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în semestrul II al anului universitar 2023-2024, la Universitatea „Aurel Vlaicu” din Arad.

HOTĂRÂREA NR. 21.

Se aprobă cererea dlui prof.univ.dr. Ioan Emil Jurcan privind susținerea de activități didactice, în regim plata cu ora, în semestrul I al anului universitar 2023-2024, la Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Facultatea de Teologie Ortodoxă.

HOTĂRÂREA NR. 22.

Se aprobă prelungirea cu 12 luni a contractului de muncă al dnei Daniela Nagy-Onița, angajată pe postul de asistent, perioadă determinată, poziția 24, din statul de funcții al Departamentului de Informatică, Matematică și Electronică.

HOTĂRÂREA NR. 23.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică a următoarelor programe de studii universitare de masterat: Administrarea afacerilor în comerț, turism şi servicii; Administrarea dezvoltării regionale durabile, Administrarea afacerilor în limba engleză – Domeniul Administrarea Afacerilor; Marketing și promovarea vânzărilor - Domeniul Marketing.

HOTĂRÂREA NR. 24.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică a următoarelor programe de studii universitare de masterat: Sistemul informațional contabil în asistarea deciziilor manageriale, Auditul şi controlul agenților economici – Domeniul Contabilitate; Fiscalitate şi management financiar, Bănci, asigurări şi piețe financiare – Domeniul Finanțe.

HOTĂRÂREA NR. 25.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de masterat Programare avansată și baze de date - Domeniul Informatică. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte: conf.univ.dr. Rotar Corina (Persoană de contact)
Membrii:  lect.univ.dr. Muntean Maria
 lect.univ.dr. Cucu Ciprian
 lect.univ.dr. Domșa Ovidiu
 lect.univ.dr. Incze Arpad
 asist.univ.drd. Căpîlnaș Matei
Secretar tehnic: Kiss Roxana

HOTĂRÂREA NR. 26.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de licență Electronică aplicată - Domeniul Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologie informațională. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte: conf.univ.dr. Dobra Remus (Persoană de contact)
Membrii:   prof.univ.dr. Tulbure Adrian
 conf.univ.dr. Ceuca Emilian
 conf.univ.dr. Kadar Manuella
 conf.univ.dr. Rîșteiu Mircea
 lect.univ.dr. Avram Alexandru
Secretar tehnic:  Kiss Roxana

HOTĂRÂREA NR. 27.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluare periodică pentru programul de studii universitare de masterat Sisteme informaționale cadastrale și management imobiliar- Domeniul Inginerie Geodezică. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte:  prof.univ.dr. Ienciu Ioan (Persoană de contact)
Membrii:   prof.univ.dr. Oprea Luciana
 conf.univ.dr. Begov-Ungur Andreea
 conf.univ.dr. Borșan Tudor
 conf.univ.dr. Koncsag Magdolna Eva
 lect.univ.dr. Voicu George Emanuel
 lect.univ.dr. Dreghici Alexandra Silvia
Secretar tehnic: Kiss Roxana

HOTĂRÂREA NR. 28.

Se aprobă demararea procedurilor de evaluarea periodică a următoarelor programe de studii universitare de masterat Teologie comparată și Mediere interculturală și interreligioasă - Domeniul Teologie. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte: pr.prof.univ.dr. Himcinschi Mihai 
Persoană de contact: pr.conf.univ.dr. Colda Lucian
Membrii:  pr.lect.univ.dr. Brudiu Răzvan
 pr.asist.univ.dr. Qaramah Khalid Mihail
 pr. Apolzan Tiberiu Ioan

HOTĂRÂREA NR. 29.

Se aprobă demararea procedurilor de înființare a unui program de studii universitare de masterat Artă Sacră – Mozaic, domeniul Arte Vizuale. Comisia de lucru va avea următoarea componență:

Președinte: pr.prof.univ.dr. Himcinschi Mihai 
Persoană de contact:  pr.lect.univ.dr. Șușman Dragoș Ioan
Membrii:  lect.univ.dr. Băluț Cătălin
 lect.univ.dr. Roșca Neacșu Simona Teodora
 pr. Apolzan Tiberiu Ioan

HOTĂRÂREA NR. 30.

Se aprobă cererile studenților doctoranzi privind reluarea, întreruperea, prelungirea și retragerea din cadrul studiilor universitare de doctorat, conform referatului nr. 21635/25.09.2023.

HOTĂRÂREA NR. 31.

Se aprobă propunerile CSUD privind exmatricularea studenților doctoranzi, conform referatului nr. 21635/25.09.2023.

HOTĂRÂREA NR. 32.

Se aprobă transformarea postului vacant de Inginer-topografie COR 216504 – poz. 201 din cadrul Centrului de Cercetări Topografice al Facultății de Informatică și Inginerie în post vacant de Laborant în învățământ debutant (SSD) COR 235906 și transferul acestuia la Facultatea de Drept și Științe Sociale, precum și demararea procedurii de ocupare a acestuia.

HOTĂRÂREA NR. 33.

Se aprobă transformarea postului vacant de Funcționar (M) COR 441106 – poz. 159 din cadrul Serviciului Bibliotecă în post vacant de Secretar instituție de învățământ debutant (SSD) COR 235901 și transferul acestuia la Centrul de Managementul Calității și Strategie Instituțională, precum și demararea procedurii de ocupare a acestuia.

Utilizarea cookie-urilor este importanta pentru buna functionare a acestui site. Prin continuarea navigarii pe site va exprimati acordul explicit cu privire la utilizarea cookie-urilor.

Citeste politica de cookie pe aici

OK