Instituții de Drept Privat
Program Acreditat, durata studiilor 2 semestre/60 credite
Calificări:
- Expert jurist;
- Consilier de probațiune;
- Cercetător în domeniul științelor juridice;
Competențe specifice:
- Competențe exprimate în cunoștințe
- Descrierea și aprofundarea conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice instituțiilor de drept privat;
- Stabilirea de acțiuni, sarcini și responsabilități pentru rezolvarea problemelor specifice principalelor instituții de drept privat;
- Competențe exprimate în abilități
- Dobândirea abilității de identificare și descriere a conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice activității specifice instituțiilor de drept privat Stabilirea și ierarhizarea obiectivelor, identificarea riscurilor și determinarea resurselor pentru implementarea politicilor, programelor și proiectelor în domeniul instituțiilor dreptului privat;
- Proiectarea de sarcini, responsabilități și ierarhii specifice politicilor, programelor și proiectelor la nivelul instituțiilor de drept privat;
- Elaborarea și aplicarea de intervenții specifice dezvoltării și organizării activității aferente instituțiilor de drept privat;
- Competențe atitudinale
- Respect pentru diversitatea socio-culturală a mediului public și privat Interes și sensibilitate pentru problemele specifice dezvoltării activităților specifice instituțiilor de drept privat;
- Motivația intrinsecă pentru rezolvarea problemelor care apar în activitatea specifică instituțiilor dreptului privat;
Competențe transversale:
- Îndeplinirea la termen, în mod riguros, eficient și responsabil, a sarcinilor profesionale, cu respectarea principiilor etice și a deontologiei profesionale;
- Aplicarea tehnicilor de relaționare în grup, deprinderea și exercitarea rolurilor specifice în munca de echipă, prin dezvoltarea abilităților de comunicare interpersonală;
- Autoevaluarea nevoii de formare profesională și identificarea resurselor si modalităților de formare și dezvoltare personală și profesională, în scopul inserției și adaptării la cerințele pieței muncii;
Ştiinţe Penale şi Criminalistică
Program Acreditat, durata studiilor 2 semestre/60 credite
Calificări:
- expert criminalist;
- expert jurist;
- expert prevenire și combatere a corupției;
Competențe specifice:
- Competențe exprimate în cunoștințe
- Descrierea și aprofundarea conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice științelor penale și criminalisticii;
- Stabilirea de acțiuni, sarcini și responsabilități pentru rezolvarea problemelor specifice științelor penale și criminalisticii;
- Competențe exprimate în abilități
- Dobândirea abilității de identificare și descriere a conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice activității științelor penale și criminalisticii;
- Stabilirea și ierarhizarea obiectivelor, identificarea riscurilor și determinarea resurselor pentru implementarea politicilor, programelor și proiectelor în domeniul științelor penale și criminalisticii;
- Proiectarea de sarcini, responsabilități și ierarhii specifice politicilor, programelor și proiectelor la nivelul științelor penale și criminalisticii;
- Elaborarea și aplicarea de intervenții specifice dezvoltării și organizării activității aferente științelor penale și criminalisticii;
- Competențe atitudinale
- Respect pentru diversitatea socio-culturală a mediului public și privat;
- Interes și sensibilitate pentru problemele specifice dezvoltării activităților specifice științelor penale și criminalisticii;
- Motivația intrinsecă pentru rezolvarea problemelor care apar în activitatea specifică științelor penale și criminalisticii;
Competențe transversale:
- Îndeplinirea la termen, în mod riguros, eficient și responsabil, a sarcinilor profesionale, cu respectarea principiilor etice și a deontologiei profesionale;
- Aplicarea tehnicilor de relaționare în grup, deprinderea și exercitarea rolurilor specifice în munca de echipă, prin dezvoltarea abilităților de comunicare interpersonală
Asistenţă Managerială şi Administrativă
Program Acreditat, durata studiilor 4 semestre/120 credite
Calificări:
- Asistent director/responsabil de funcție;
- Purtător de cuvânt;
- Specialist protocol și ceremonial;
Competențe specifice:
- Competențe exprimate în cunoștințe
- Descrierea și aprofundarea conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice asistenței manageriale în sectoarele public și privat;
- Stabilirea de acțiuni, sarcini și responsabilități pentru rezolvarea problemelor specifice asistenței manageriale în sectoarele public și privat;
- Competențe exprimate în abilități
- Dobândirea abilității de identificare și descriere a conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice activității de asistență managerială în sectoarele public și privat;
- Stabilirea și ierarhizarea obiectivelor, identificarea riscurilor și determinarea resurselor pentru implementarea politicilor, programelor și proiectelor;
- Proiectarea de sarcini, responsabilități și ierarhii specifice politicilor, programelor și proiectelor la nivelul asistenței manageriale în sectoarele public și privat;
- Elaborarea și aplicarea de intervenții specifice dezvoltării și organizării activității de asistență managerială și secretariat;
- Competențe atitudinale
- Respect pentru diversitatea socio-culturală a mediului public și privat;
- Interes și sensibilitate pentru problemele specifice dezvoltării activităților specifice asistenței manageriale și secretariatului;
- Motivația intrinsecă pentru rezolvarea problemelor care apar în activitatea de asistență managerială în sectoarele public și privat;
Competențe transversale:
- Îndeplinirea la termen, în mod riguros, eficient și responsabil, a sarcinilor profesionale, cu respectarea principiilor etice și a deontologiei profesionale;
- Aplicarea tehnicilor de relaționare în grup, deprinderea și exercitarea rolurilor specifice în munca de echipă, prin dezvoltarea abilităților de comunicare interpersonală;
- Autoevaluarea nevoii de formare profesională și identificarea resurselor și modalităților de formare si dezvoltare personală și profesională, în scopul inserției și adaptării la cerințele pieței muncii;
Proiectarea şi Managementul Serviciilor Sociale şi de Sănătate
Program Acreditat, durata studiilor 4 semestre/120 credite
Calificări:
- Manager de proiect;
- Manager îmbunătățire procese;
- Manager de inovare;
Competențe specifice:
- Definirea și aprofundarea conceptelor, metodologiilor și procedurilor specifice planificării, organizării, coordonării și controlului
- Explicarea și interpretarea cadrului conceptual și metodologic al planificării, organizării, coordonării și controluluj
- Stabilirea de acțiuni, sarcini și responsabilități pentru rezolvarea problemelor specifice managementului serviciilor sociale și de sănătate
- Elaborarea și aplicarea de criterii și metode de evaluare a actjvitătilor și personalului din serviciile sociale și de sănătate
- Elaborarea proiectelor de dezvoltare a serviciilor sociale și de sănătate
Competențe transversale:
- Dezvoltarea strategiilor de muncă organizațională și managerială pe baza principiilor, normelor și a valorilor codului de etică profesională
- Dezvoltarea capacităților empatice de comunicare interpersonală și de asumare de roluri specifice în cadrul muncii în echipă
- Utilizarea eficientă a surselor informaționale și a resurselor de comunicare și formare profesională asistată atât în limba română cât și într-o limbă de circulație internatională
Dezvoltarea şi Managementul Resurselor Umane
Program Acreditat, durata studiilor 4 semestre/120 credite
Calificări:
- Specialist resurse umane
- Analist recrutare/integrare salariați
- Inspector de specialitate forță de muncă și șomaj
Competențe specifice:
- Cunoașterea și aprofundarea principalelor teorii și practici privind dezvoltarea și managementul resurselor umane
- Fundamentarea și optimizarea deciziilor la nivel organizațional privitor la dezvoltarea și managementul resurselor umane
- Elaborarea și implementarea de strategii, programe și planuri de dezvoltare și management a resurselor umane
- Analiza și optimizarea comunicării în mediul organizațional
- Proiectarea de cercetări sociologice pentru soluționarea/ameliorarea problemelor de resurse umane
- Dobândirea de abilități de elaborare și implementare de intervenții specifice problematicii resurselor umane
Competențe transversale:
- Dezvoltarea strategiilor de muncă organizațională și managerială pe baza principiilor, normelor și a valorilor codului de etică profesională
- Dezvoltarea capacităților empatice de comunicare interpersonală și de asumare de roluri specifice în cadrul muncii în echipă
- Utilizarea eficientă a surselor informaționale și a resurselor de comunicare și formare profesională asistată atât în limba română cât și într-o limbă de circulație internațională